Medewerker Facilitair & Techniek
Bij Green Real Estate krijg je als medewerker facilitair & techniek de kans om bij te dragen aan onze inzet voor duurzame waardecreatie op plekken die bijdragen aan levendige buurten, duurzame woon- en werkomgevingen. We investeren vanuit een langetermijnperspectief en hanteren een actieve portefeuillestrategie om blijvend het verschil te maken.
Vanuit onze kernwaarden betrokken, koersvast en ondernemend, wat zich uit in korte lijnen, duidelijkheid in keuzes en een hands-on mentaliteit, vind je een uitdagende en dynamische werkomgeving, waar jouw inzet direct zichtbaar is.
Green Real Estate, opgericht in 2005, is als vastgoedinvesteerder actief in het exploiteren en ontwikkelen van winkelcentra, appartementencomplexen, kantoren en hotels.
Wij werken met een team van 30 professionals en zijn een inspirerende werkgever waar collega’s zich keer op keer kunnen blijven ontwikkelen. Green Real Estate maakt onderdeel uit van V.o.Zee (Verenigde Ondernemingen Zeeman) en kent daarmee een solide fundament in het ondernemerschap van de familie Zeeman.
Als medewerker Facilitair & Techniek ondersteun je het team Techniek. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze leveranciers/gebruikers/huurders. Daarnaast coördineer je samen met je collega’s de inkomende vragen ten aanzien van het facilitair-, technisch- en bouwkundig beheer (inclusief meldingen en storingen) van ons vastgoed. Kortom, in deze functie ben je de spil tussen onze leveranciers/gebruikers/huurders het team en ben je verantwoordelijk voor een optimale klanttevredenheid. De focus ligt op het borgen van de servicekwaliteit, het organiseren van facilitair onderhoud en het ondersteunen van de technische organisatie om de kwaliteit van de vastgoedportefeuille hoog te houden. Je stuurt op optimale klanttevredenheid en draagt bij aan de duurzame kwaliteit van onze vastgoedportefeuille, zodat die ook op lange termijn van waarde blijft voor gebruikers en omgeving.
Dit is wat er van je wordt verwacht
De functie heeft drie kerngebieden:
Servicedesk
• Het aannemen en verwerken van meldingen van huurders, gebruikers en leveranciers (zowel per e-mail als via het facilitair management informatie systeem).
• Het verstrekken van opdrachten aan leveranciers en het opvragen van offertes voor (kleine) herstelwerkzaamheden.
• Coördineren van de meldingen en (samen met het team) zorgdragen voor een goede afhandeling.
• Het bijhouden van de facilitaire projectadministraties zoals sleutelbeheer, service overeenkomsten en het actueel houden van de informatie in het FMIS systeem.
Facilitair
• Het organiseren van schoonmaak, groen- en terreinonderhoud, (brand-)veiligheid en overige locatie voorzieningen.
• Het aansturen en controleren van leveranciers, zodat wij de kwaliteit op onze locaties zo hoog mogelijk houden.
Bouwkundig en techniek
• Het aansturen van correctieve onderhoudswerkzaamheden aan een gebouw of installatie, in samenwerking met de technisch managers.
• Planning en bewaking van inspecties aan technische installaties.